sexta-feira, 11 de novembro de 2022

1636 – Waylon Jennings – So good woman (1976)



Escrita por Waylon Jennings, foi gravada em março e abril de 1976, no Sound Labs, em Hollywood, California e lançada em junho de 1976, no disco Are you ready for the country? , o primeiro LP da carreira de Waylon Jennings. Foi produzida pelo próprio Waylon Jennings e por Ken Mansfield. Chegou ao número 7 dos charts Billboard country. Waylon cantou e tocou guitarra. Carter Robertson, Gordon Payne e Rance Wasson fizeram backing vocals. Duke Goff tocou baixo. Richie Albright tocou bateria. Billy Graham tocou rabeca. Ralph Mooney tocou dobro e pedal steel.


A letra:


You're so good woman Lord you're just too good for me
The way I am is the way I'll always be
You know I'll run around all of my life
You could've done better cause you been a good wife
You're so good woman Lord you're just too good for me.

You're so good lookin' Lord you could've done better than me
You're so good lookin' no you could've done better than me
Look at them men lookin' you too while you're lookin' at me and I'm happy you do
You're so good lookin' Lord you could've done better than me, yeah.

Look at the man lookin' at you too
But you're lookin' at me Lord, I'm happy you do
You're so good lookin' Lord you could've done better than me
And you're so good woman you're just too good for me...

 
A versão de Waylon Jennings:


Nenhum comentário:

Postar um comentário

1947 – Leonard Cohen – The guests (1979)

Escrita por Leonard Cohen, foi gravada entre abril e maio de 1979 e lançada no disco Recent Songs, o sexto disco de Leonard, em 27 de s...