quinta-feira, 12 de abril de 2018

750 – The Delfonics – La La means I love you (1968)

Escrita por Thom Bell e William Hart, foi gravada pelos Delfonics em 1967 e lançada logo em janeiro de 1968, no compacto que tinha Can't get over losing you como Lado B.

Chegou ao número 4 dos charts pop americanos, número 2 dos charrs de R&B e número 19 no Reino Unido.

Foi regravada pelos Jackson 5, entre outros artistas.

A letra:

Many guys have come to you
With a line that wasn't true
And you passed them by
(Passed them by)
So you're in the center ring
And their lines don't mean a thing
Why don't you let me try
(Let me try)
Now I don't wear a diamond ring
I don't even have a song to sing
All I know is
La la la la la la la la la means
I love you
Oh, baby please now
La la la la la la la la la means
I love you
If I ever saw a girl
That I needed in this world
You are the one for me
(One for me)
Let me hold me in my arms
And thrill you with my charms
I'm sure you will see
(You will see)
The things I am sayin' are true
And the way I explain them to you
Listen to me
La la la la la la la la la means
I love you
Oh, baby baby
La la la la la la la la la means
I love you
The things I am sayin' are true
And the way I explain them to you, yes to you
Listen to me
La la la la la la la la la means
I love you
You know, you'll have to understand now
La la la la la la la la la means
I love you
Come on and take my hand

A versão dos Delfonics ao vivo em 2008:


A versão de Jackson 5:


A versão de Prince:

Nenhum comentário:

Postar um comentário

1923 – Neil Young – Ride my llama (1979)

Escrita por Neil Young, foi gravada em 26 de maio de 1978, no Boarding House, em San Francisco. Foi lançada no disco Rust never sleeps,...